» Často kladené otázky

Najčastejšie otázky

Tu nájdete odpovede na Vaše načastejšie otázky.

 

Aké druhy tovaru poskytujete na predaj?

Snažíme sa mať v ponuke tovar, kt. by vystihoval názov našej stránky "rodina v pohybe" a poskytnúť čo najviac produktov, kt. by podporovali a spríjemňovali spoločne strávený čas rodiny. Či už v prírode, na ceste, v meste alebo doma.  

Je nutné sa u Vás pred nákupom zaregistrovať?

Nie, u nás nie je nutné sa pred nákupom zaregistrovať. Na čo však chceme upozorniť je fakt, že po registrácii sa stávate automaticky členmi klubu Rodiny v pohybe a pri pravidelnom nákupe sme pre Vás pripravili vernostné zľavy, ktoré sú uvedené v sekcii Akcie a zľavy.

Aké sú u Vás možnosti platby?

U nás sa dá platiť (kurierovi alebo na pošte) v hotovosti pri prevzatí - dobierkou alebo bezhotovostne platbou vopred prevodom/vkladom na účet.

Aké sú u Vás možnosti dopravy?

Odosielame Slovenskou poštou, a.s.: balíkom 1. triedy, poštovým kuriérom a kuriérom UPS.

Slovenská pošta, a.s. (balík 1. triedy)

- Doručenie zvyčajne do 1-3 pracovných dní.

  • 1,80€ pri platbe bezhotovostne prevodom/vkladom na účet
  • 2,60€ pri platbe v hotovosti pri prevzatí - Dobierkou

Kuriér Geis

- Doručenie zvyčajne do 1-2 pracovných dní.

  • 3,40€ pri platbe bezhotovostne prevodom/vkladom na účet
  • 4,20€ pri platbe v hotovosti pri prevzatí - Dobierkou 

Poskytujete aj možnosť osobného odberu?

Áno, osobný odber je možný, avšak pred vyzdvihnutím je nutné si tovar objednať a zaplatiť vopred (prevodom/vkladom na účet). Po prijatí platby na náš účet Vás budeme informovať e-mailom/telefonicky a potom si tovar môžete prevziať na našej adrese:

ANLU, s.r.o.  (rodinavpohybe.sk

Pri Kríži 40

Bratislava

841 02

Platba v hotovosti, bohužiaľ, nie je možná!

Na uvedenej adrese sa nenáchadza kamenná predajňa! 

Ako rýchlo vybavujete objednávky?

Po odoslaní objednávky Vám prídu informácie o prijatej objednávke na Vami zadaný e-mail. Aj naďalej budete samozrejme informovaní o stave objednávky, kt. bude vybavená v časovej nadväznosti na to či je tovar skladom u nás (1-3 dni), u dodávateľa (spravidla 3 - 5 dní) alebo aj je tovar na objednávku, tak dodanie môže trvať aj dlhšie (o čom by sme Vás ale informovali ale krátko po objednávke, ak by sme zistili, že dodávateľ daný tovar momentálne nemá skladom)

Objednal som si u Vás tovar a ako spôsob dopravy som zvolil Slovenskú poštu, a.s.. Prišiel mi potvrdzovací email o odoslaní objednávky a ani po niekoľkých dňoch mi tovar stále nebol doručený. Kde sa stala chyba?

Bohužiaľ, Slovenská pošta, a.s. nedopaterním občas nedoručí do schránky oznámenie o uložení zásielky. Nedoručenie oznámenia však nie je spôsobené našou chybou. Týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste si na svojej pošte kontrolovali doručenie objednaného tovaru. Zásielku Vám vydajú aj podľa podacieho čísla, ktoré Vám na požiadanie môžeme zaslať.

Aká dlhá je záručná doba výrobkov, ktoré ponúkate vo Vašom e-shope?

Záručna doba našich výrobkov je podľa § 620 Občianskeho zákonníka stanovená na 24 mesiacov. Ak má výrobca stanovené inak tak aj viacej napr. 5 rokov. Je to individuálne.  

Ako mám postupovať, ak chcem tovar reklamovať?

V tomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom na info@rodinavpohybe.sk alebo telefonicky na čísle 0904 478 239 a my Vás oboznámime s ďalším postupom reklamácie. 

Keď mi tovar nesadne veľkosťou alebo sa mi nepáči, môžem ho vrátiť?

Samozrejme, tovar podľa zákona č. 108/2000 Z.z o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zákonov, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prijatia. Tovar musí byť zaslaný späť tak, aby sa počas prepravy neznehodnotil, t.j. zabalený v obale, v ktorom Vám bol doručený, spolu s kópiou faktúry. Tovar nesmie mať známky používania a poškodenia. Peniaze Vám vrátime do 14 dní odo dňa, kedy nám bude tovar doručený späť na našu adresu.

MDljNDR